سالی نیک ، گامی نیک در راستای کمک به کودکان بی سرپرست

در آستانه سال نو و در جهت شادی کودکان بی سرپرست خیریه گلپونه های رضا ،
میتوانید باتهیه وعده های غذا
یی کودکان بی سرپرست و سفارش پیتزای مهربانی، شادمانی را مهمان سفره کودکانمان کنید .
و با این حمایت خود در تامین پوشاک و اقلام نوروزی فرشتگانمان همراه ما باشید..‌.
شما همیشه عاطفه را شرمنده خود ساختید، پس شک نداریم عید امسالِ کودکان را هم، با مهر خود به شادی رقم خواهید زد…
قدردان محبت تمام حامیان و همراهان دردونه ای نازنین هستیم
که اینجا حضور ندارند اما قلبشان کنار فرشته هاست و صد البته که بدون لطف شما عزیزان این امکان میسر نمیشود …

نوروز کودکان بی سرپرست

عید نوروز ، پیام شادی و مهربانی است ، گرچه به دلیل بحران اخیر در کشور مجال شادی آنچنان که بایسته است ، باقی نمانده باشد ولی با نگاهی به سنت طبیعت در می یابیم هیچ چیز ماندنی نیست حتی مشکلات و تنگناها. 
روزهای سختي رو پشت سر گذاشتيم اما در اين ميان عده اي هستند كه با دشواري بسياري زندگي رو جلو ميبرند و بيشتر از سالهاي قبل چشم انتظار من و تواند. امسال بیشتر از هرسال باید هوای همدیگه رو داشته باشيم و به فکر هم باشیم. به همين خاطر طبق سال هاي گذشته تلاش ميكنيم تا  فرشته هامون هم طمع عيد رو بچشن

عید و سال نو همیشه برای بچه ها سرشار بوده از خوشحالی. و حالا ما در خانه گلپونه های رضا همه ی تلاشمون رو می کنیم تا فرشته هامون مانند تمام کودکان حس بودن در خانواده را بچشند و همراهشان این عید را جشن می گیریم.

باشد که در این ایام و در آستانه عید نوروز دست خداوند شویم برای نوروز کودکان بی سرپرست . خیر و برکت و عشق را به دیگران هدیه دهیم.

انسان در سایه احسان و بخشش به دیگران، باری هر چند ناچیز از روی دوش آنان برمی دارد و دل آنها را شاد و مسرور می سازد و ضمن افزودن احساس زندگی در دیگری، احساس زنده بودن را در خود بارورتر می سازد.
لذا انتظار می رود تا هموطنان بزرگوار کمک به ایتام و کودکان بدسرپرست را فراموش نکنند و در این ایام و شرایط اقتصادی خیرین عزیز عنایت بیشتری به این موضوع داشته باشند.

خالق لبخند نوروزی فرشته ها باش...

درباره Modir

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *